Viziune

Viziunea noastra este sa devenim o parte integranta a succesului clientilor nostrii, astfel suport al afacerii lor.

Vrem sa oferim partenerilor nostri suportul de a adauga valoare vietii si afacerilor lor, acces la o calitate superioara a produselor si serviciilor. Impreuna vom gasi solutii eficiente si profitabile.

  • Sa identifice permanent nevoile clientilor si sa le ofere solutii globale, servicii ireprosabile si produse de valoare, în conditii de profitabilitate.
  • Sa dobândeasca si sa pastreze o pozitie dominanta pe piata, în domeniile sale de activitate.
  • Sa ofere produse si servicii de cea mai înalta calitate la preturi competitive.
  • Sa investeasca în tehnologii noi, în formarea si specializarea personalului, în beneficiul clientilor si al angajatilor sai.

Sistemele de dezvoltare a societatiilor pe care le vom construii vor fi cele mai flexibile si mai performante astfel incat multe din firmele din Romania vor vedea ca, de fapt, globalizarea este o oportunitate. Vom respecta societatea si, prin ceea ce vom face, vom promova prosperitatea in organizatii crescandu-le eficienta si eficacitatea.

Pentru secolul XXI se anticipeaza ca orice organizatie care va dori sa se dezvolte (sau macar sa supravietuiasca) va trebui sa respecte legile nescrise ale celor cinci componente ale unui  management modern: recrutare, training, atingerea competentei, mentinerea competentei si supervizarea  competentei.

  • Generarea competentei la proprii angajati
  • Asigurarea competentei angajatilor pentru pozitiile pe care le ocupa
  • Asigurarea supervizarii corespunzatoare a angajatilor in scopul atingerii si pastrarii nivelului optim de competenta
  • Asigurarea unei oferte coerente si constante de training si coaching pentru personalul firmei
  • Analiza nivelului de competenta necesar, tinand seama de natura afacerii si de rolul fiecarui angajat in parte.
  • Asigurarea unor niveluri satisfacatoare de competenta este o conditie sine-qua-non pentru a atinge obiectivele – mai mari sau mai mici – ale oricarei organizatii.
  • Orice organizatie ar trebui sa acorde un nivel rezonabil de importanta satisfacerii propriilor nevoi in mod continuu, pe baza gradului de adecvare a oricaruia dintre angajati, inclusiv prin evaluarea onestitatii, corectitudinii, reputatiei si capacitatii individuale.
Deschide chat
Ai nevoie de ajutor?
Te putem ajuta?