Elaborare proiect

Etapa 2. Elaborarea Proiectului/lor, coroborat cu analiza efectuata la Etapa 1 prin Studiul de Investitie

Aceasta etapa, se deruleaza post finalizarii si predarii Studiului de Investitie beneficiarului, moment in care, partile ( beneficiarul si noi), cunoastem exact unde se pot incadra ideile clientului cu privire la investitiile analizate in ETAPA 1, atat ca masura/linie de finantare, cota de coparticipare, cheltuieli eligibile si neeligibile, implicarii financiare, umane si materiale, cat si orizontul de timp pentru implementarea etc.

In cadrul intalnirii de lucru, vom stabili care este rolul nostru in cadrul proiectului propus de dumneavoastra prin „fisa client”, firma prestatoare, firma beneficiara, obligatii, etc., respectiv, costul lucrarii si forma finala a contractului, coroborat cu draftul din studiul de investitie, propuneri, etc.

Lucrarea intelectuala elaborata de noi, va fi sub forma unui Studiu de Fezabilitate sau Plan de Afaceri sau Plan de Investitii, etc., in functie de programul de finantare propus de beneficiar/client.

Procedura de achiziţie pentru serviciile de consultanţă/proiectare/elaborare lucrari, studii de teren şi întocmirea studiilor de fezabilitate/ documentaţiilor de avizare a lucrărilor de intervenţii aferente proiectelor nerambursabile, se va efectua, astfel: contractele mai mici de 15.000 EURO, fără TVA, pot fi adjudecate prin atribuire directă.

Urmatoarele etape de lucru  in  derularea  colaborarii noastre pe viitor, pentru  elaborarea unei lucrari, conform Contractului de Prestari Servicii „Elaborare Lucrare” incheiat de comun acord IN BAZA UNEI NEGOCIERI, vor fi determinate de :

Premiza

  • Chiar daca succesul unui proiect este bazat si pe experienta si cunostiintele „elaboratorului”, un factor critic si de mare risc, il reprezinta informatiile si documentele puse la dispozitie de client.
  • Informatiile si documentele trebuie sa fie corecte, complete si oferite in cel mai scurt timp. Din acest motiv, este foarte important pentru susccesul proiectului ca societatea beneficiara sa numeasca unul sau mai multi responsabili de proiect, care vor oferi „elaboratorului/prestatorului” toate informatiile necesare lucrarii (tehnice, financiare, comerciale, juridice, chestionarul completat in totalitate, etc.).
  • „Elaboratorul/prestatorul” va desemna de asemenea un manager de proiect care va lucra direct cu clientul pe toata durata lucrarii/proiectului, respectiv, „elaboratorul/prestatorul” nu isi poate asuma modalitatea/scopul folosirii lucrarii de catre client, responsabilitatea cu modificarea legislatiei, atat in perioada pre/intra si post elaborarii unei lucrari  si aprobarea acesteia de catre „autoritatile contractante”, dar va oferii sprijin tehnic clientului, ori de cate ori va fi nevoie, conform celor stabilite de comun acord de parti in scris.

Etape

  • Intalnire de lucru cu privire la lucrarea propusa de entitatea dumneavoastra;
  • Incheierea Contractului de Prestari Servicii „Elaborare Lucrare” cu anexele sale                                   ( declaratia beneficiar contractual si fisa client), impreuna cu echipa de vanzari  si aprobat de conducerea „prestatorului”, pentru si in baza caruia se va dezvolta lucrarea propusa de entitatea dumneavoastra;
  • Intocmirea  unui chestionar si o lista de documente (plecand de la modelul din studiu de investitie si extins in functie de profilul clientului), de catre echipa noastra/prestatorului, in baza caruia se vor aduna informatiile necesare in vederea dezvoltarii lucrarii propuse de dumneavoastra si pe baza carora urmeaza sa va  elaboram lucrarea;
  • Expedierea chestionarului cu lista de documente catre beneficiar ;
  • Dupa primirea chestionarului si documentelor solicitate din partea beneficiarului in totalitate, ECHIPA NOASTRA/PRESTATORULUI, va demara lucrarea;
  • In perioada pre/intra/post elaborarii unei lucrari, ori de cate ori se impune, partile vor avea sedinte/intalniri de lucru doar la cabinetul prestatorului;

Investitia pentru a putea sa fie eligibila, va trebui sa respecte indicatiile „studiului de investitie”, anexelor sale si legislatiei in forma existenta la data cand se elaboreaza lucrarea (zona implementare, beneficiar final eligibil, obiective, achizitii,etc).

Scopul  CHESTIONARULUI SI DOCUMENTATIEI DIN ACESTA este acela de a ne furniza informatii si documente, clare si concrete, cu privire la activitatea societatii beneficiare finale a lucrarii si a viitorului proiect propus spre elaborare de beneficiarul final.

Deschide chat
Ai nevoie de ajutor?
Te putem ajuta?